neděle 24. dubna 2022

Stane se ve vteřině

 Žáci 5. a 4. třídy se 20.4. zúčastnili akce Stane se ve vteřině, která se konala v areále Avion shopping parku v Ostravě. Akce byla zaměřena na prevenci dětských úrazů.

Postřehy žáků: "Nejlepší z toho byly závody, kdo nejrychleji zachrání člověka." - Lucie Horváthová
"Já jsem se dozvěděla, jak se správně připoutat v autě." - Viki Nytrová
" Naučila jsem se zavázat ruku do šátku." - Bára Mazurová
"Dozvěděl jsem se, že bez podsedáku v autě můžou jezdit děti od 150 cm" - Maty Peinlich
"Dozvěděla jsem se, jak zachránit člověkovi život." - Bára Vykoupilová
"Nejvíce se mi líbilo, jak pan psovod povídal o policejních psech a mohli jsme si pohladit štěně. Velký pes se dokáže zahryznout až do lidské kosti." - Lucie Vodičková
"Líbilo se mi, jak jsem ležela na lehátku." - Nela Žurovcová

Foto zde: